تمپر شدن دستگاه کارت خوان

برای خیلی از افراد پیش آمده است زمانی که قصد استفاده از دستگاه کارتخوان را داشته اند، با این پیغام مواجه شده اند Pos tampered pls reboot and a uthority

اما این پیغام چگونه به وجود می آید و راه حل خلاص شدن از آن چیست؟

دستگاه های کارتخوان به دلیل اینکه با حساب افراد در ارتباط هستند دارای امنیت بسیار بالایی هستند به این شکل که با ضربه ی نسبتا محکم یا ورود هر جسم خارجی به دستگاه اپلیکشین دستگاه پاک می شود و تمام اطلاعات سوخت خواهد شد به این فرایند تمپر شدن دستگاه میگویند.

از مهم ترین عوامل تمپر شده دستگاه می توان به خاک شدن باتری داخلی یا همان باتری بک آپ دستگاه اشاره کرد، اما تمپر شدن دستگاه لزوما مربوط به باتری داخلی نیست و عوامل دیگری مانند ضربه خوردن به بدنه دستگاه، رطوبت زیاد و یا اتصال روی برد دستگاه هم می تواند باعث به وجود امدن تمپری روی دستگاه کارتخوان شما شود.

در بعضی مواقع حتی باز کردن یک پیچ دستگاه کارتخوان منجر به تمپر شدن دستگاه خواهد شد. برای اینکه تمپری و این اخطار را بتوانید از بین ببرید ابتداعا لازم است دلیل تمپر شدن  دستگاه را پیدا کنید، در مرحله دوم باید اپلیکیشن مورد نظر را روی دستگاه نصب کنید تا دستگاه شما مجددا راه اندازی شود.

برای رفع تمپر دستگاه و نصب مجدد اپ باید با شرکت فعالساز تماس و یا از یک متخصص کمک گرفته شود. متخصصین ما در مرکز تعمیرات کاوش آماده هستند تا دستگاه های شما را با کمترین هزینه و بالاترین سرعت تعمیر کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

فراموش نکنید که دستگاه کارتخوان قلب کسب و کار شماست.