تعمیرات دستگاه کارتخوان اصفهان

تعمیرات تخصصی دستگاه کارتخوان اصفهان خود را بدون هیچ نگرانی به شرکت کاوش بسپارید. دستگاه های کارتخوان مجموعه ما به گونه ای طراحی شده اند که پاسخگوی نیاز های هر مشاغل بزرگ یا کوچک است و بدون زحمت با سیستم های صورتحساب شما ارتباط برقرار می کنند و تجربه ای یکپارچه از کارآیی و سازش بی نظیر را ارائه می دهند و به شما کمک می کنند تا سریعتر و بهتر به مشتریان خود خدمت کنید

در این مجموعه آموزش های ابتدایی کار با دستگاه پوز به شما داده می شود. خدمات تعمیر در این مجموعه توسط متخصصین در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد. بدون هیچ گونه نگرانی دستگاه های خود را به مجموعه ما بسپارید چرا که تعمیرات دستگاه ها بدون هیچ گونه آسیب رسیدن به امنیت دستگاه یعنی قفل‌ های نرم‌ افزاری انجام می شود و امنیت تراکنش کاربران را به خطر نمی اندازد.

قطعات جایگزین و تعویضی در مرحله تعمیرات از بهترین و با کیفیت ترین ها می باشد. پس از اتمام تعمیرات و انجام تست مجدد دستگاه به شما مشتریان عزیز تحویل داده خواهد شد.

شرکت کاوش به عنوان صاحب مشاغل به شما سرمایه گذاری در برنامه های کارت خوان اعتباری را پیشنهاد می دهد زیرا شما می توانید گزینه های پرداخت بیشتری به مشتریان خود ارائه دهید.

دستگاه های کارتخوان، برنامه ها پرداخت را برای مشتریان آسان تر می کنند و به حفظ رضایت مشتری کمک می کنند. هنگام انتخاب برنامه کارت خوان اعتباری تلفن همراه ، باید سهولت استفاده و سازگاری با دامنه دستگاه های همراه را در نظر بگیرید.شرکت کاوش در زمینه فروش، تعمیرات و پشتیبانی دستگاه های کارتخوان فعالیت می کند.

سوالات متدوال در مورد خرابی دستگاه

  1. POS من چاپ نمی کند

درب چاپگر خود را باز کنید و مطمئن شوید که کاغذ حرارتی / کاغذ چاپ به درستی تنظیم شده است. باید در سمت راست کاغذ چاپ شود ، به طور معمول از پایین به بالا تغذیه می شود. در غیر این صورت ، ممکن است کاغذ POS شما تازه تمام شده باشد ، بنابراین برخی از چاپی را مفید نگه دارید و نسخه خالی را به درستی جایگزین کنید. همین روش برای جایگزینی جوهرها توصیه می شود.

  1. دستگاه من پاسخ نمی دهد

بسیاری از تکنسین ها وقتی با آنها تماس می گیرید خواهند گفت “آیا سعی کرده اید آن را خاموش و دوباره روشن کنید؟” زیرا یک راه اندازی مجدد ساده برای حل این نوع مشکلات کافی است. اگر دستگاه شما پاسخ نمی دهد یا متوقف شده است ، دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کنید یا کابل برق را بردارید و پس از 10 ثانیه دوباره آن را وصل کنید.

  1. دستگاه من متصل نیست

معمولاً هنگام پیکربندی شبکه ها، مشکلات اتصال به وجود می آیند. اگر اخیراً رمز عبور Wi-Fi خود را تغییر داده اید ، تنظیمات شبکه POS خود را مجدداً پیکربندی کرده و رمز ورود جدید را وارد کنید. در غیر این صورت ، کابل شبکه را مجدداً وصل یا تعویض کنید و اگر دستگاه شما به پهنای باند شماره گیری متصل است، تمام خطوط تلفن را بررسی کنید.

  1. دستگاه من کارت را نمی خواند

سعی کنید کارت مشتری را با سرعت های مختلف بکشید تا اطمینان حاصل کنید که ترمینال شما می تواند به درستی نوار مغناطیسی را ثبت کند. بعلاوه، کارت های قدیمی به دلیل فرسودگی معمولاً دارای مشکلات تراشه یا نوار هستند ، بنابراین فقط به دستورالعمل های ترمینال خود ادامه دهید تا در نهایت کار کند. اگر POS شما هنوز نمی تواند کارت را بخواند ، بررسی کنید آیا کارت های دیگر را می تواند بخواند یا نه.

از آنجا که همه این مشکلات POS مشترک است ، ضروری است کارکنان خود را آموزش دهید تا از قبل با آنها برخورد کنند تا در صورت نیاز آماده شوند تا اقدامات مناسب را انجام دهند. به خاطر سپردن این نکات عیب یابی که به راحتی دنبال می شوید دفعه دیگر که دستگاه POS شما با مشکلات رایج روبرو می شود ، این اطمینان را می دهد که شما زمان کمتری را به حداقل می رسانید و تجارت خود را به جریان می اندازید.

اگر در مورد سیستم نقطه فروش خود با مشکلات بزرگتری روبرو شدید ، جزئیات تماس با مشتری را در دسترس داشته و اطمینان حاصل کنید که ارائه دهندگان POS خدمات پشتیبانی خوبی از مشتری ارائه می دهند.

برای بزرگترین ارائه دهنده دستگاه کارتخوان در اصفهان ، امروز با ما تماس بگیرید ما همه آخرین فن آوری و خدمات پشتیبانی مطمئن مشتری را داریم تا اطمینان حاصل کنیم که کسب و کار شما حتی در لحظه های حساس نیز همیشه در مسیر درست است.

تعمیرات تخصصی دستگاه کارتخوان

تعمیر دستگاه کارتخوان سیار

تعمیرات دستگاه های کارتخوان