جعبه گشایی دستگاه کارتخوان D230

جعبه گشایی دستگاه کارتخوان D230

صنعت پرداخت با سرعت خیلی زیاد در حال تغییر است و ریجستر نشدن دستگاه های استوک، بازار را به سمت استفاده از دستگاه آکبند و تولید داخلی سوق می دهد. اما تعداد شرکت هایی که در حال حاظر دستگاه کارتخوان اصفهان را داخل ایران اسمبل و تولید می کنند به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد.
در این ویدیو در رابطه با دستگاه کارتخوان techno d230، جدید ترین محصول شرکت توسن تکنو با شما صحبت خواهیم کرد. همانطور که مستحضر هستید شرکت توسن تکنو اولین و بزرگترین اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه کارتخوان و نمایندگی انحصاری شرکت پکس داخل ایران است که جدید ترین محصول آن دستگاه کارتخوان d230 هست که در این ویدیو ابتدا جعبه گشایی این محصول را انجام خواهیم داد و سپس یک نگاه اجمالی به آن خواهیم داشت. و در ویدیو های بعدی تجربه خودمان در رابطه با استفاده از این دستگاه را برای شما شرح خواهیم داد.

جعبه گشایی این دستگاه

جعبه این دستگاه به رنگ سفید است که روی بسته آرم شرکت توسن تکنو را مشاهده خواهید کرد که ساخت و اسمبل ایران هست.
پس از بازگشایی جعبه دستگاه کارتخوان 280 گرمی را مشاهده خواهید کرد که بسیار سبک و کوچک ترین دستگاه در بازار است که در کنار آن یک باطری کوچک 3400 میلی آمپری وجود دارد. دارای شارژر تایپ سی به همراه سیم شارژر، یک آداپتور 5 ولت 2 آمپری، یک رول کاغذ به همراه دفترچه راهنما نیز می باشد.